pondělí 17. září 2012

PFW: s.Oliver


Moje poslední přehlídka na kterou jsem díky MAUDhomme zavítala, a to rovnou do první řady, byla s.Oliver. Původně jsem počítala s tím, že přehlídka bude průměrná a ničím mě nezaujme. Jenomže to nebyla pravda. Celá přehlídka byla moc pěkná, otevíraná a zavíraná Taťánou Kuchařovou. Její nadace Krása pomoci, organizuje tuto středu nadační nákupní večer v s.Oliver pro pozvané hosty, jejíž výtěžek poputuje na pomoc seniorům.
Zaujali mě kousky v jasné žluto-zelené, svetříky s flitry a padnoucí jak dámská tak pánská sáčka. Kombinace materiálů od průhledných látek po flitrované topy až ke klasickým boyfriend jeans, byla působivá a já se minimálně na jedno vyhlídnuté sáčko půjdu podívat. Na sestřih přehlídky se můžete podívat na našem prvním videu pro blog!:) Líbí se vám? 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...