neděle 16. září 2012

Lindex z druhé perspektivy

Tady je dalších pár fotek ze showroomu z lindexu. Jsou na nich obzvlášť kousky, které se nám líbili, což byl fialový náramek a k tomu i náhrdelník. Obojí je velice dominantní a velké a hodilo by se to kupříkladu k vykrojenějším šatům. Pak můžete vidět, že náš vkus s Gabčou je přeci jenom někdy podobný, protože jsme obě sáhly po stejných šatech. Krátké fialové bez výstřihu, z příjemné látky a ještě do růžova-černými vzory, líbí se Vám?
V rukou držíme další kousky, co jsme měly na sobě. Nejvíce nás asi zaujala košile s motýlkama a potom ještě ty fialovo béžové šaty. K tomu máte ještě tři fotky, ja já jsem tam šla oblečená. Bylo to jednoduché - růžová sukně, šedivé tričko, černé punčochy a šedivé balerínky. K tomu šála a svetr, protože přeci jenom, po ránu už je zima. 
Kroužek drben

8 komentářů:

  1. Ty šaty z Lindexu jsou moc hezké!

    OdpovědětVymazat
  2. moooc Ti to sluší! a ta kabelka ♥

    OdpovědětVymazat
  3. moc ti to sluší :-) a ten náramek s náhrdelníkem mě na první pohled okouzlil :-))

    OdpovědětVymazat
  4. krásný, líbí se mi ty šaty :)

    OdpovědětVymazat
  5. Fialový náhrdelník s náramkem se mi také líbí:)

    OdpovědětVymazat
  6. V tom vašem kroužku drben by se mi líbilo ;-). Jste krásný a Lindex válí. Minulá kolekce mě za srdce nechytila, ale z téhle se mi líbí snad všechno. A ty šaty!! ;-)

    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  7. Jé, koukám že máš stejnou kabelku!! :)) Jinak mi připadá alespoň z fotek vždycky skvělá atmosféra na takovýhle akcích :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...