úterý 18. září 2012

PFW - Marcel Ostertag


Host z Berlínského fashionweeku nepřipoutal takovou pozornost jakou by si zasloužil. Velmi mě to překvapilo, jelikož na BFW získal obrovský ohlas a brala jsem jeho přehlídku jako jeden z hlavních bodů fashion weekendu. Už jenom to, že svojí přehlídky vždycky otevře a zavře v jednom ze svých modelů a vysokých podpatcích, mi přišlo lákavé. Kolekce Marcela Ostertaga byla jedním slovem úžasná. Líbilo se mi že prezetoval šaty, které se dají nosit každodenně a zvýrazňují ženské křivky. Pěkně si pohrál s novým trendem peplum a použil ho na šatech vlastním osobitým způsobem. Moje favoritky jsou poslední krémové koktejlové šaty a bílé šaty se vzorem růží. Které se nejvíc zalíbily vám? Jestli jste Marcela Ostertaga v neděli neviděli, můžete se alespoň podívat na sestřih přehlídky na našem druhém videu:) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...