úterý 4. října 2011

LOVE PINK


Jak už jste si možná mohli všimnout, na jednom z postu ještě z léta jsem fotila šaty, které jsem si koupila v Turecku. Byl to obchod Polo Garage o kterém jsem nikdy před tím neslyšela a musím říct, že co jsem si tam nakoupila mě mile překvapilo. Jedno z toho byli tyto šatičky, které jsem si vzala i na focení s Terezkou. Byl to jeden z krasných slunečných dnů a šly jsme se tak projít po staroměstské a až ke kampě. Zkusily jsme i nějaké experimentální fotky v metru, ale asi bohužel žádné moc nevyšli i když nápad fotek to byl dobrý. Chttěly jsme nafotit něco do surrealismu a trochu kontrastů možná i trochu zvýraznit, že i přes to, že se nám každý den zdá stejný, stavájí se věci neobvyklé. Nicméně pak jsme se vrátili ke klasice, vybrat nějáké místo a udělaly pár fotek a myslím, že se to docela povedlo! :)


How you might have already noticed, on one post from the summer I took a picture of pink dress which I bought in Turkey. I bought in some shop named Polo Garage, which I never heard before and I must say I am pleased with everything I bought. One from item was the pink dress which I also took for just a smaller photo session with my friend Tereza. It was one of the sunny days and we took a walk around staroměstské up to Kampa. We tried few experimentary pictures in the metro but unfortunately not many of those came out really well even though as an Idea it was inspirering and encouriging to do something again with my photography. We wanted to touch the pictures with surrealism and a little bit of contrasts and maybe even point out that even though we think every day is the same, always something special happens. Anyways than we went back to the classics, we choose a place and took few photos and I think it went well! :)




V neděli jsem se byla také podívat na Rebull Art Of Can a fotky určitě brzo přidám. Jenom musím říct, že první místo teda bylo trošku zklamání protože potom všem co jsem tam viděla, mi to přišlo trošku podivně ohodnocené. Nicméně jiné positiva a negativa až na postu s fotkama! 
Nezapomeňte na náš GIVEAWAY!


On Sunday I went to see the Redbull Art Of Can and the pictures will be on hopefully soon. Only comment for now is that the first place was a huge dissapointment since all the other projects were so complex. I didn§t really understand the judges. Anyways other positives and negatives on a post with photos.
Don't forget our GIVEAWAY!


14 komentářů:

  1. tak to je nádhera:) naprosto úžasné fotky, krásko:))
    a z té pihaté fotky se stydím, že jich máš víc než já:P:D :)) jsi fakt nádherná <33

    OdpovědětVymazat
  2. super fotky, tie saty su skvele :)

    OdpovědětVymazat
  3. wow skvele fotky, ako z casopisu!
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Verunko jseš nádherná :) !!
    a ty šaty jsou moc pěkný :)

    OdpovědětVymazat
  5. Málokdo vypadá s pihami jako ,,člověk", tobě pihy moc sluší. A fotky jsou ,,nice" .-)

    OdpovědětVymazat
  6. Dekuju mockrat! :)
    Pih jsem se se vzdycky chtela zbavit, ale ted uz mi prijde ze bez pih bych to nebyla ja.
    A urcite jestli nekde narazite na obchod Polo Garage nevahejte vzstoupit ! :))

    OdpovědětVymazat
  7. Very pretty ^^

    http://thefashionbook1.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. mňa fascinujú tie tvoje pehy, krása :)

    OdpovědětVymazat
  9. tá posledná fotka je fantastická! tie šaty ti úžasne idú k vlasom,si nádherná :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...