pátek 30. srpna 2013

We could have been somebody


Za toto léto jsem do své skříně přidala další dvě novinky: klobouk a krátký svetřík. Spolu s Áčkovýma šatama je tento svetřík pro mě ideální, jelikož protíná postavu v pase stejně jako šaty a tudíž nenarušuje tvar jako ostatní svetry, které jsou k bokům. Minulý víkend jsem si udělala výlet na Mácháč a určitě pár fotek uvidíte v blízké době. Teď mi začínají poslední dva týdny prázdnin plné užívání a cestování a pak už přijde na řadu příprava do školy. Vrátit se do školních lavic po 4 a půl měsících prázdnin nebude vůbec lehké, ale tak za rok máme další. Hezký víkend :) 

_________________________________________________________________________________


Šaty - Zara
Svetr - A&F
Klobouk - Lindex
Boty - Pretty Balerinas
Kabelka - Lindex
Náramek - Swarovski 

5 komentářů:

  1. krásný klobouček :-) a ty krátké svetříky jsou perfektní :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkný otufit, kloboubouky sluší málokomu.. ale tohle je supr!:)

    OdpovědětVymazat
  3. skvělé, moc se mi ta sukně se svetříkem líbí!

    OdpovědětVymazat
  4. Ta sukně je super! :)

    Chtěla bych tebe a tvé čtenáře pozvat k sobě na blog, kde právě probíhá giveaway na tém back to school :) Budu ráda, když se zúčastníte! :)

    http://tereziiestaysalive.blogspot.cz/2013/08/ready-for-school.html

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...