středa 4. září 2013

GIVEAWAY


S oblibou vzpomínám na 18.6. kdy jsme byly pozvané do Soha na představení nového vynálezu od Arielu a to představení kapsulí s trojím účinkem. Já si zamilovala ty růžové a i jsem si je donesla domů. Mimo skvělého jídla jsme také viděly módní přehlídku Denisy Nové. S tou se i pojí naše Giveaway, kde můžete vyhrát takzvaný FASHION BOX ve kterém je bílé tílko od Denisy Nové a jedna kapsulka od Arielu. Denisa Nová je známá svým neobvyklým vnímáním módy, ale také kolekcí, která je zakořeněná v jednoduchosti, ale přitom nezapomíná na zajímavý design stejně jako tyto tří-barevné kapsulky. Já sama jsem dostala plné balení kapsulek a jako zdatná žena v domácnosti si je nemůžu vynachválit a za pár týdnů si je beru sebou na univerzitu, jelikož praní usnaďnují a jsou efektivní. Zpátky k trojímu účinku, tyto kapsulky čistí do hloubky, odstraňují skvrny a rozjasňují prádlo plus skvěle voní, takže se nemusím zabývat s aviváží. Posledních pár let se začala prolínat móda právě s pracíma prostředkama a i my si začínáme uvědomovat, jak je důležité si o jednotlivé kousky pečovat aby stále měli původní tvar i barvu. A tato inovace nám usnadní pečování o náš šatník. 

Co je třeba udělat aby jste fashion box získali?
1. Sledujte náš blog na bloglovin anebo na bloggeru
2. Do komentářů nám napište svůj email 
3. A jelikož je to po dlouhé době giveaway, tak nám napište komentář co se Vám líbí/nelíbí na našem blogu, abychom věděly na čem zapracovat

A pokud chcete mít dvojnásobnou šanci vyhrát, sdílejte giveaway na facebooku (do komentářů to připište) 

Tato Giveaway bude probíhat do 21.9.2013





13 komentářů:

  1. GFC: aleachim15

    Sleduji Váš blog už celkem dlouho přez bloglovin a celou dobu máte stejní desing, líbí se mi, ale asi bych už měnila :)

    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Já sleduji přes GFC celkem krástce, takže to tady teprve všechno procházím. Ale blog na mě zapůsobil na první dojem a to vzhledem, který je jednoduchý, přehledný a přesto krásný a taky ráda čtu příspěvky samozřejmě, od toho také sleduji že :)
    janca.necin@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Sleduji přes GFC :)
    janescolours@gmail.com

    no a blog jsem objevila teprve nedávno... ale zaujal mě, jak designem, tak krásnýma velkýma fotkama, takže super :)

    OdpovědětVymazat
  4. Lbdkv@seznam.cz

    Jednoduchý ale velice líbivý blog o módě, který zaujme. Základem jsou kvalitní fotky a pravidelné přispívání v podobě článků, což je splněno a tak jsem spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  5. Sleduji přes blogger a nelíbí se mi, že mi občas nechodí upozornění na nový článek :))
    terezakreuselle@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Sleduji blog přes bloglovin a líbí se mi, že je jednoduchý a čistý :)
    jana.krydlova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Sleduji přes blogger. Design stránek podle mě neurazí/nenadchne a některé fotky v článcích mi přijdou nekvalitní..ale jinak se mi vaše články líbí. Takže to berte s rezervou ;)
    veronika.stockova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Sleduji :)

    Na vašem blogu se mi líbí vaše outfity a mám také ráda vaše instafotky :)

    luckybaby115@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. GFC: Lucia Balintová
    e-mail: lucinkabalintova@gmail.com
    Na blogu sa mi páči jeho dizajn :)

    OdpovědětVymazat
  10. sledujem vás už veľmi dlho :)
    na blogu sa mi vždy veľmi páčili outfity,fotené na rôznych zaujímavých miestach :)
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  11. možno by prospelo oživiť vzhľad blogu, ale to je len taký detail
    lola181@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  12. Mallorca, nádherné fotky a teplé počasí, co z nich čiší a pak kouknu z okna a tedy v Brně prší a na mne se sypou seminárky a literatura, zkrátka muselo to být báječné!!

    www.luhulkova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...