pondělí 20. února 2012

Giveaway #2





Rozhodly jsme se udělat naší druhou giveaway o tuto jarní kabelku. 
Stojíme si za názorem, že kabelek nikdy není dost a tahle je na jaro ideální. 

We decided to make our second giveaway of this spring bag.
We believe, that there is never too many bags in a girls closet and this one is perfect for spring .

Takže kdo o tuto modro-růžovou kabelku stojí tak:
So who wants this bag:

1) Sledujte náš blog přes google nebo bloglovin/ Follow our blog on google or bloglovin
2) Like na naší Facebook stránku TADY/ Like our Facebook page HERE
3) Napiště nám do komentářů váš emáil a co se Vám líbí nebo nelíbí na blogu/ Write your email in the comments and what you like or dislike on our blog









Výherce bude vybrán 20.03.2012 náhodně:) 

The winner will be chosen 20.03.2012 randomly:)





120 komentářů:

  1. fredyqa@azet.sk
    ta kabelka je perfektna! :-))
    nepači ? tu sa mi ma niečo nepačiť?:D všetko je super :) članky napadite nemam čo vytknuť ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné barvy modrá a červená. http://katefashionstyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. sona.sladeckova@gmail.com
    kráááásna kabelka :)
    a myslím, že nie je nič, čo by bolo treba zmeniť...páči sa mi :)

    OdpovědětVymazat
  4. Blog se mi líbí celkově:) Mám ráda každý blog který je zajímavý a vy jste! :)
    Shaním na jaro velké psaníčko, ale u nás není žádný obchod:/
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  5. taak se pridavam :D muj email mate (dyztak dontviolatemyprivacy@youknowwhoiam.com)
    a chci vic postu ze zivota! kam rady chodite co delate, z cest, atd ;) -v.

    OdpovědětVymazat
  6. krásná kabelka :)
    váš blog se mi moc líbí, nenapadá mě, co bych měla vytknout
    sarka.berounska@seznam.cz

    a ještě bych vás chtěla pozvat ke mě na giveaway, budu ráda, když se zúčastníte :)
    http://crazyfashiongossip.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. v tomto blogu vidím velká potenciál ;)
    babedev@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělá giveaway! :)
    Hanca.Dang@seznam.cz
    Máte moc hezký blog, outfity vám vždy sluší a také jsou moc krásné :))

    OdpovědětVymazat
  9. keďže ste tu na tento blog dve, tak to ešte znásobuje jeho kvalitu :)) moc sa mi páči že máte krásne kvalitné fotky, dobre sa na to pozerá ..
    zubajova.daniela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Pááni, krásná kabelka :)
    Sa.L18@seznam.cz
    Nenapadá mě vůbec nic co by se mi tady nelíbilo :)

    OdpovědětVymazat
  11. Jsem vas fanousek uz dele a moc vam fandim!!!:) po tehle kabelce koukam a udelalo by mi to vazne ohromnou radost :)

    iveta.pisingerova@gmail.com
    www.ivetsperspective.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Všetko som splnila a váš blog mám veľmi rada.Neviem čo by som zlepšila.Možno len niektoré fotky by som fotila za lepšieho svetla :) Inak sa mi páči všetko :))

    biba.molnarova@azet.sk
    www.queen-of-jungle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. weronyka22@seznam.cz
    Na vašem blogu se mi líbí všechno :) nerada něco kritizuju, co sama nemám 100% :)

    OdpovědětVymazat
  14. Jůů přesně nad touhle jsem nedávno slintala v háemku♥ a vašemu blogu nemám co vytknout, patří k mým nejoblíbenějším:)
    langrova.veronika14@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. no tak toto by ma naozaj nenapadlo,že pôjde o kabelku :) je krásna
    páčia sa mi vaše outfity a úplne naj je,že to tu vediete dve,je to tu iné ako na obyčajných blogoch s jednou autorkou :)
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  16. Líbí se mi vaše outfity :)
    jahodas97@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. máte krásny blog, videla som už prvú giveaway a musím povedať, že neviem čo je krajšie, ale asi táto kabelka, nádherná cena a myslím, že by každá skákala od radosti keby ju vyhrala:) nezvyknem kritizovať aj keď je čo, pretože vždy si poviem, že ja možno také ani nedokážem a musím povedať, že tu ani nie je čo kritizovať a keďže som ja len čitateľka obdivujem blogerky, ktoré tvoria super články, sú nápadité a baví ich to čo robia
    váš blog u mňa patrí k tým, ktoré sa oplatí sledovať :)

    lola181@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  18. Nádherná kabelka:)
    Na Vašem blogu zbožňuju outfity. Líbí se mi i to, že blogujete ve dvou, je to takové akčnější:)
    A.stromsikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. po takové toužim!!Líbí se mi outfity a fotky:)
    leonka112@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. You both look gorgeous <3 the bag is really pretty and the color mix on your outfits are really cool <3

    www.sabrilettsarmoire.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  21. To je ta z H&Mka? To je super, tu jsem přesně chtěla! :)
    Líbí se mi všechno, nemám žádné stížnosti ;)
    v.kusalikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Skvělá kabelka!!
    Acupofstyle@gmail.com
    Líbí se mi vaše outfity a moc se mi líbil návod na rybí cop!!

    OdpovědětVymazat
  23. Zelenkova.Tereza@seznam.cz
    je to super kabelka moc bych ji chtěla :(
    Nevím co měnit na blogu sama ten svůj nevedu na 100% tak proč nšco měnit? Mě se to takhle líbí!

    OdpovědětVymazat
  24. není nic,co by se mi tu nelíbilo :) holky,máte obě božský styl jako zahraniční blogerky,
    miluju vaše outfity,jste inspirací :) tato kabelka je nádherná,snad budu mít štěstí :))
    veronika.penkava@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Váš blog je super, není tu nic co se mi nelíbí a ani nedokážu vybrat co se mi líbí nejvíc! :D
    horka.natalie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. líbí se mi vše :)
    aleachim15@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. vďaka vám som sa naučila učesať si rybí cop:) ďakujem! lebo nikto mi to nevedel tak vysvetliť ako vy :)

    hruzovakatarina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. Líbí se mi ta rozmanitost....jste dvě, každá vypadáte jinak, pořád je prostě na co koukat:) Jen tak dál:)

    OdpovědětVymazat
  29. Ta kabelka je boží! Co se mi líbí? Jakej máte styl! Někdy si říkám, že u nás stylový lidi prostě nejsou a všechny ty super holky jsou v cizině.. ale jak tak koukám na vás a dalších pár,i tady se pár klenotů najde.;)

    buffy.b@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. AAAAAAAAAAAAAAAAAAA jste nejkrásnějšíííííííííí !!! a tu kabelku jsem si přesně chtěla koupit v H&M ! takže doufááám že u vás vyhraju :))))


    verunkoooooo mega kočka jseš !

    OdpovědětVymazat
  31. I love this bag!
    I like your outfit posts!

    Valentina Zeuli
    vale010206@hotmail.it

    OdpovědětVymazat
  32. petra.ph@gmail.com

    líbí se mi, že jste na blogu dvě, takže tu nacházím více odlišných outfitů, taky přidáváte hrozně často a vždy vám to sluší!:D:)

    OdpovědětVymazat
  33. lerosep4@gmail.com

    áno je to výhoda veľká keď ste na blog dve, potom tu neostávajú prázdne "miesta" v dobe keď sa nestíha.

    OdpovědětVymazat
  34. váš blog znám teprve tři dny ale zamilovala sem si ho ! :) krásně oblíkané dívky ve velkoměstu, dobrá souhra!;) domi8@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  35. vercza.t@gmail.com

    Na vašem blogu se mi líbí takovej ten "lidskej přístup". Spousta bloggerek (i velmi dobrých!!) ho časem ztratí a začnou si připadat jako něco víc, zatímco u vás je to pořád stejné( a pořád stejně dobré!! :)). Vaše outfity jsou pro mě inspirací :)

    OdpovědětVymazat
  36. n.hamrlova@gmail.com
    hrozně mi připomínáte Jane a Scarlett z L.A. Candy :)

    OdpovědětVymazat
  37. stylebyveronika@gmail.com

    Objevila jsem váš blog nedávno a je moc fajn. Neměnila bych zatím nic. :)

    OdpovědětVymazat
  38. Fantastic giveaway :)
    Of the post I love the combination of colours, red and blue are so cool ;)
    Debora Ferri on fb
    E-mail: debby_f@hotmail.it

    OdpovědětVymazat
  39. I love that bag. I love how it looks like a big clutch. And it's colored blocked too!

    natashadawnpellino@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. You both are soo gorgeous! I love the bag and your style!

    jackiechelales@gmail.com

    followed on lookbook too :)

    OdpovědětVymazat
  41. Great Giveaway!
    I really like the outfit photos, they are a great inspiration! :)

    Following with Bloglovin'

    :)
    Lotte

    OdpovědětVymazat
  42. klaruska.ve@seznam.cz

    Váš blog se mi líbí tak, jak je :) hlavně zůstaňte pořád své, to je nejdůležitější :)

    OdpovědětVymazat
  43. kristynah.007@seznam.cz
    Já bych třeba uvítala více postů ze života, cestování a tak, ale jinak je to tu perfektní. Hodně se mi líbí vaše outfity. Jen tak dál :) Je vidět, že vás blogování baví. Máte skvělý blog :)

    OdpovědětVymazat
  44. Možná už by to chtělo nový obrázek od záhlaví :) Je pěkný, ale už malinko okoukaný :)ec Jinak vůbec nic bych neměnila :)
    ira.seinerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. Moc se mi líbí vaše sehranost :) Když jdete někam spolu, ladíte k sobě, to je fakt boží!! :D Líbí se mi vše ;) nic neměňte, hlavně sebe ne!! :)
    Lucie.skorpikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. Mne sa blog paci, nemam ziadny vyhrady :)

    callibera@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  47. aneta.jel@seznam.cz
    outfity jsou super, obě jste velmi krásné! :)

    OdpovědětVymazat
  48. Objevila jsem vás na jsinej.cz. Některé vaše "oblečky" se mi líbí, některé ne. Ale máte vkus, a to se cení.)! Takže se měnit nemusíte.

    johanka.klicova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. blog sa mi páči takýto, aký je, nemám voči ničomu výhrady :)
    denisa.hilovska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  50. wow! úžasná krásna kabelka, a vy ste ku nej dokonale zladené! :) váš blog je super, sledujem už dlho a naberám inšpiráciu, len tak ďalej! :)

    soninka11s@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. som na blogu prvykrat takze zatial nemam nic c by sa mi nepacilo vyzeralo to tu zaujimavo:))...a kabelka je prekrasna!!:)

    soni.tomaskinova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  52. Libi se mi že tu pokaždé najdu inspiraci jak kombinovat :-)
    Karafiatova.z@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. sledujem vás už dlho a ste pre mňa veľkou inšpiráciou:)
    a.freivoltova@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  54. petracor@seznam.cz

    Myslím, že není nic, co by se mi nelíbilo :)) Obě jste úžasné:)

    OdpovědětVymazat
  55. mikulcova.julie@seznam.cz
    nic neměňte.:)

    OdpovědětVymazat
  56. moc pěkná giveaway !
    jinak se mi všechno líbí, fotky i outfity, nic bych neměnila :)

    terezagast@email.cz

    OdpovědětVymazat
  57. super giweaway :)
    myslím, že blogu nič nechýba, veľmi sa mi páči :)

    linkinzuzka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  58. Skvělá giveaway a super blog, nejlepší jsou vaše outfity ;-)

    darca.mar@email.cz

    OdpovědětVymazat
  59. marfyova@gmail.com
    sleduji pres bloglovin

    jsem novy ctenar,takze zatim moc nemuzu hodnotit, ale z tech par clanku, ktere jsem cetla se mi libi vse :)

    OdpovědětVymazat
  60. Martina.Valchi@seznam.cz

    Přiznám se, že u vás na blogu jsem poprvé, ale i za tu chvilku jsem nadšená! Váš blog je skvělý a vy také. Líbí s emi, že třebaže jste na blogování dvě, souhra vás dvou je něco neuvěřitelného. Nerozcházíte se v článcích ani nic podobného. Líbí se mi vaše společné fotky a zkrátka všechno na vás. Máte novou a další stálou návštěvnici :).

    OdpovědětVymazat
  61. Ma-a-r-t@email.cz
    Co se mi nelíbí?To že máte relativně málo čtenářů 183! a jinak se mi všechno líbí

    OdpovědětVymazat
  62. Vas blog som objavila az teraz, ale je to tu velmi pekne a vy ste obe podarene :D
    sledujem vsade
    a.elekova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  63. Prvý krát som tu a zatial sa mi tu páči.
    zuzana.solarikova@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  64. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  65. Super módní tipy, úžasný články!!!
    petapoulova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  66. na váš blog jsem narazila teprve nedávno,takže jsem ještě nepřečetla všchno, ale zdá se mi super... jste kočky
    kamcasvizelova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  67. Váš blog jsem teprve začala sledovat, ale zatím tu není nic co by se mi nelíbilo:)
    dominnika@yahoo.com

    OdpovědětVymazat
  68. Zatím bez výhrady spokojená =)
    jigga89@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  69. úžasná a inšpiratívna móda ! ♥

    RubyTheCrystal@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  70. líbí se mi vaše barvené outfity!
    anna.kaplanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  71. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  72. zvědavá.
    na vás.

    hugoburnffl@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  73. jste stylové, jste dvě, je vidět že vás to baví :)
    jen tak dál!
    http://theblondetime.blogspot.com/

    zanetakratochvilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  74. truongova.huong@gmail.com

    úžasné je to, že tenhle blog vedete spolu a je vidět, že jste opravdu nejlepší kamarádky!

    OdpovědětVymazat
  75. kajka.tomeckova@seznam.cz
    kabelka je úžasná,moc bych si přála vyhrát!
    jinak se mě hodně líbí vaše outfity a Gabčiny vlasy;)

    OdpovědětVymazat
  76. raulimova.viktorie@email.cz
    na tu kabelku už pokukuji déle v H&M a byla bych nadšená být výherkyní a poprvé v giveaway !:)
    mě se váš blog líbí myslím že není co vytknout, píšete ho spolu což mě baví :) jste obě nápadité a krásné

    OdpovědětVymazat
  77. lucka.licha@seznam.cz
    nekdy jso tu clanky jen v anglictine, coz je skoda :) ale to se da prezit :) nejradeji mam vase outfity a fotky z cest :)

    OdpovědětVymazat
  78. Mne sa paci ze ste dve takze si na kazdu vec poviete svoj nazor teda mame aj my vacsi pohlad na vec :) (dufam ze som vyjadrila myslienku zrozumitelne :D ) a ta kabelka je uplne skvela!!
    em.fackovcova@gmail.com
    www.dthingsilike.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  79. mám ráda outfity a vaše usměvavé příjemné fotky :)

    nkollega@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  80. I love that there are two of you lovely ladies showing us your amazing fashions! :)

    faithedesinor004@hotmail.com

    OdpovědětVymazat
  81. Most of all I like photos on your blog! There's nothing I dislike :)

    lil_kei[at]bk[dot]ru

    Giveaway Collection at pumpskicks.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  82. gogunia3(at)wp(dot)pl

    I love the simplicity of your blog design - it makes it so clear and nice to look at :)

    OdpovědětVymazat
  83. I like the simplicity and elegance of your outfits,and the clear photos.I don`t dislike anything.
    wayin_wayout@yahoo.ro

    OdpovědětVymazat
  84. tonicaroline@hotmail.co.uk

    What I LOVE about your blog is that it's a collaboration! It makes it so much more interesting having two minds and it's great that you can both share your passions on one blog.

    OdpovědětVymazat
  85. I adore the collaboration in blogging :)

    fre.ferra@yahoo.it

    OdpovědětVymazat
  86. barienn@gmail.com

    I really like the colors of your outfits!
    like this one : http://jordantdd.blogspot.com/2011/05/neon-skirts_29.html

    OdpovědětVymazat
  87. anetkadvorakova@gmail.com
    Nikdy jsem blogy nějak extra nesledovala. Navedla mě na to až moje sestřenka Vivi:P mimochodem jedna ze spolumajtelek tohoto blogu.
    Mám hrozně moc ráda módu a obdivuju kvuli tomu tento blog. Je vyjímečný...tolik barev a tak nádherně sladěné:) Neni co vytknout na tomto blogu..úžasné outfity.
    Je dokonalý.

    OdpovědětVymazat
  88. itsillegaltokillyou@seznam.cz
    Jediný co nemám ráda je velké množství fotek pro jeden článek. To mě prostě vždycky u všech nudí, že to nakonec ani všechno neprohlížim.

    OdpovědětVymazat
  89. nicole.e@seznam.cz
    Super giveaway! Ani nemám co vytknout! Všechno je super :)

    OdpovědětVymazat
  90. I love your outfits!!!!!
    FB: Samantha Tedesco

    samantha.tedesco@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  91. I love your daily inspiration photos and your cheerful, full of bright and happy things outfits! every day is colorful!=)

    GFC: Szappanbubi
    FB: Szabina Luzics
    email: porcukorborso at gmail dot com

    OdpovědětVymazat
  92. GFC/Facbbok: Naama Aharoni
    nam12@walla.co.il

    love the great pics!

    OdpovědětVymazat
  93. I follow on Google Friend Connect and like on FB.

    What I like about your blog is that you have translations to English. I really like that :)

    8bitgrayscale@gmail.com

    -Josie
    8bitgrayscale

    OdpovědětVymazat
  94. Naprosto popravdě : na vašem blogu bych nic neměnila! :))
    kacka.blazkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  95. valhrubesova@gmail.com
    libi se mi asi vsechno, nic bych nemenila :) a ta kabelka je krasna..

    OdpovědětVymazat
  96. Líbí se mi tvoje outfity,fotky! ;) Prostě asi všechno máš to tu moc krásný!! ;)

    Zuzanka.97@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  97. Dnes jsem tu prvně ale hned přidávám do favourites, vypadá to na zajímavý web, krásný fotky, outfity a hlavně HOW TO sekce se mi líbí... Takže sem určitě ještě ráda zavítám :))
    megiiiiimegzz@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  98. Sledujem tu aj na fb. A minusy nemam, sledujem kratko, no tusim, ze o vas este budeme pocut :)

    girlnamedz@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  99. mínus možno dizajn, je to taký ten klasický biely, ktorý sa možno trochu stráca v záplave mnohých ďalších...plus je to, že ste dve, také svieže :)

    orgonova.veronika@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  100. z.harnosova@gmail.com Velmi sa mi pacia fotky, hlavne tie na ktorych ste obe alebo viacere/i. :D

    OdpovědětVymazat
  101. liked you via GFC, FB and bloglovin
    mail: lolafabiola00@googlemail.com

    I like that you do this whole thing together and that you give your readers a really personal impression of your life, having also partyphotos and pics of your friends :)

    OdpovědětVymazat
  102. Wonderful giveawaaaay! I hope to win

    email: giuly.mangano@gmail.com
    blog: http://theperfectlollip.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  103. i follow with gfc & like on fb!

    what i like most about your blog are your sharp pictures! post more!

    vittoria@the-beautiful-things.com

    OdpovědětVymazat
  104. sleduju blog krátce na to abych mohla nějak objektivně hodnotit ...KraMilena@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  105. Enter me please..
    GFC: fede1701
    email: fede1701@alice.it
    FB: Little Snail

    OdpovědětVymazat
  106. Thanks!:)
    GFC: fedestar_91
    fb: Federica Chiappinelli
    email: fedestar_91@yahoo.it

    OdpovědětVymazat
  107. enter me !

    I like your outfits ;D

    GFC: Sekhmet
    FB: Harley Quieenn
    email: Bas7e7@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  108. I love your blog!
    GFC: MakeUp Fun
    FB: Stella Incantevole
    Email: sidney_3@hotmail.it
    xoxo

    OdpovědětVymazat
  109. Awesome giveaway! Enter me please! :)
    GFC: floryfrancy
    Blolovin/e-mail: floryfrancy(at)inwind(dot)it
    FB: Florinda Fraccalvieri

    Finger crossed! ;)

    OdpovědětVymazat
  110. enter me !

    I like your outfits
    GFC: s.brandolone
    FB: sonia brandolone
    MAIL: s.brandolone@libero.it

    OdpovědětVymazat
  111. HI! I'M NEW ITALIAN FOLLOWER, I'M LAURA VALZY! ENTER ME, PLEASE! MAIL valzy87@yahoo.it
    THANKS!!! ^_^

    OdpovědětVymazat
  112. maria moccia in fb
    email: moccia66@hotmail.com

    i love your outfit

    OdpovědětVymazat
  113. JFC:sabry
    FB:gufina giveaway
    email:sabrina.alfonso@hotmail.it

    I love this bag,is beautiful!! I'm a new italian follower, I love the photos of you articles :)

    OdpovědětVymazat
  114. enter me !
    I love your outfits
    GFC: punkettina85
    FB: flower bomb
    MAIL: punkettina85@hotmail.it

    OdpovědětVymazat
  115. enter me
    GFC: lebi
    FB: Sunshine's Fashion
    ruth_jagers@libero.it
    finger crossed :)

    OdpovědětVymazat
  116. I like this!
    Gfc: marty
    fb: giovanna d'arco
    mail: laperla85@yahoo.it

    OdpovědětVymazat
  117. Enter me, i like your blog
    GFC: Skye
    FB: Skye Kumi
    Email: cloudlovely@hotmail.it

    OdpovědětVymazat
  118. I hope I can still enter!

    GFC: Tina V.
    FB: Cristina V.
    Email: bellacee246@aol.com

    Thanks so much :D I love your blog, your fashion-related posts are great!

    OdpovědětVymazat
  119. enter me please ,fb gfc togato antonella giglio-82@hotmail.it

    OdpovědětVymazat
  120. ENter me! ^^
    Su FACEBOOK sono PATRIZIA GIVEAWAY SCHIAVONE
    PATRI.SHEVA@TISCALI.IT

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...