pondělí 3. října 2011

SCARF GIVEAWAY

Jak už Verča zmínila, změny nastaly a to ve formě předělávky názvu a designu blogu. Tentokrát jsme se rozhodly jej zjednodušit, všechny posts zůstávají tam kde byly a my se teď můžeme kochat tygrovanou mašlí:)
O dalších změnách se budeme zmiňovat v průběhu, ještě se musí doladit maličkosti.

As Veru had mentioned, changes happened in a form of a re-do of the name and design. This time we decided for a simple one, all posts remain and the best is the pleasure of having a tiger bow!:) 
In the close future there are going to be more changes and surprises.

Předpověď počasí na dalších pár dní je hrozivá a proto velká šála do které se dá zachumlat je nezbytností. V kombinaci s nadkolenkami se nemůže nic pokazit:)

The weather forecast for the next few days is horrifying after the last summer days especially this weekend. Therefore a big fluffy scarf is a necessity. In a combination with over knees, nothing can go wrong:)


A proto abyste nezmrzly, GIVEAWAY OF THE PINK SCARF!!!

1. Follow this blog by Google or Bloglovin' /Sledujte blog přes Google nebo Bloglovin'
2. Like our Facebook page 
2. Comment, write your e-mail and why you love the scarf / Do komentářů napište e-mail a proč se vám líbí šála:)

Výherce bude vybrán 3.11.2011 náhodně:) 

The winner will be chosen 3.11:2011 randomly:)



69 komentářů:

  1. The scarf looks very soft and it's pretty!!!
    You both look great! :)
    deeane.a@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. ježiš vy ste nádherný holky:)) <33
    všichni teďka předělávájí design..achjo :D taky bych měla;))

    OdpovědětVymazat
  3. líbí se mi, jak je na vašich fotkách přesně vidět, že vypadá dobře se vším!:)
    petra.ph@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. jééé holky moc vám to sluší! :)
    ta šála je moc pěkná:))
    doufám že vyhraju :P ...!

    www.thefashionfairytale.com

    OdpovědětVymazat
  5. ten šál je proste krásny :)
    kix.babulicova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Sleduju :)

    Šála se mi líbí asi nejvíc proto, že miluju tuhle barvu! :)

    claire-style@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Šála má krásnou barvu a veřím, že je měkoučká :)
    Váš blog bych asi sledovala i tak :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá úžasně :)

    hanca.holasova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. mrs_wrahyna@azet.sk

    šál sa mi ľúbi už len kvôli farbe :) milujem takéto neutrálne farby, hodiace sa ku všetkému a hlavne zbožňujem šály ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  12. I love the scarf because it goes with everything :)

    mlle-dark-angel@hotmail.fr

    OdpovědětVymazat
  13. Mně se hlavně líbí barva, nevím proč, ale poslední dobou jsem si takovéhle barvy oblíbila :) A vypadá strašně měkoučce :D
    barushqa.ch@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. šála je krásná, miluju tuhle barvu! a hlavně vypadá, že je fakt měkoučká a příjemná :)

    riorka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. *líbí se mi protože má takovou nádhernou barvu a snad by na mě vypadala aspoň z půlky tak krásně jako na vás:))
    tynarose.s@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Jednoducho milujem ruzovu <3 :)

    berylka.blogspot.com/

    callibera@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  17. Miluju podzimní a zimní šály! Zvlášť ty pletené. ;)
    kiki.kampik@gmai.com

    OdpovědětVymazat
  18. Spĺňam + máte super blog! :)
    Šál je proste skvelý, hlavne má peknú milú farbu. :)
    sange578@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. splnuji, a dekuji za follow na fashiolista!!! :)
    A šála by se mi velmi šikla, takžemi nezbývá nic jiného než vyhrát :D

    l.krizova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. SKvělá giveaway a ta šála je super :))
    thefashionrules@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. kati-es@email.cz
    šála se mi líbí tím jak je jednoduchá <3
    a tý jo jste skvělé! určitě vás teď budu sledovat.
    +musím pochválit skvělou kvalitu fotek!

    OdpovědětVymazat
  22. Protože přesně takovou teď potřebuju, aby mě nebyla zima:)
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Nadherna sala boze kiez by som ju mala:D na fb vas bohuzial sledovat nemozem pretoze ja facebook nemam (ano aj taki ludia dnes existuju :D)
    meispn@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Moc krásná giveaway!
    Podmínky splněné :)
    A proč se mi líbí? Vypadá moc hezky a nejspíš hodně zahřeje, což by bylo ideální :)
    Hanca.Dang@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. protoze na vas budu myslet az ji budu nosit (a treba si ju nekdy muzte i pujcit)

    youknowmyemail@dontbelazyanddontviolatemyprivacy.com

    xxx vase milovana

    OdpovědětVymazat
  26. jak uz tady nekdo psal..protože je z fotek krásně vidět že vypadá skvěle ke všemu :)
    annabrtnikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. skvelá giveaway!
    som rada že som váš blog objavila,ste krásne a máte skvelý blog!
    presne taký kruhový šál mám na wishliste,takže výhre by som sa veľmi potešila :) určite budem váš blog sledovať,baví ma! a na facebooku tiež,so svojim blogom ;)
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  28. Úžasná giveaway ! Ten šál je veľmi pekný lebo má krásnu farbu a... celý je dokonalý =))
    ourgeneration123@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. jééé:-)
    šála se mi líbí, protože..no nevím, je užasná, hodí se ke všemu, má super barvu a určitě zahřeje:-)
    mshellina@email.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Šála se mi líbí, protože má úžasnou barvu, není ani bílá, ani moc růžová, prostě dokonalá♥ Hodí se ke všemu a vypadá úžasně teploučká:))
    langrova.veronika14@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. hanka.nav@seznam.cz

    Na šále se mi líbí hlavně ta barvička a taky vypadá pěkně huňatě a hřejivě :).

    OdpovědětVymazat
  32. sala se mi libi hlavne proto jak je hunata :) uz si uplne predstvauju jak mi zahrejva krk :) treba s emi postesti :)
    lucka.licha@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. šála vypadá tak příjemně a hřejivě. má barvu, která sluší skoro všem. na dotyk musí být tak příjemná a určitě nekouše. tak proto bych jí tak moc chtěla ;)
    jirusova.m@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  35. Budu se opakovat, ale ta šála má nádhernou barvu a je vazne pěkná!:) šála co zahřeje:)
    Bicanova.n@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Je skvělá & miluju růžovou

    aleachim15@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. šál je super kvôli nádhernej pudrovej farbe :)))

    denisa.hilovska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. miluju tuhle barvu! přecházela jsem během svého vývoje přes svítivou zelenou, tmavě modrou, fialovou i černou, ale u této barvy nastala stagnace! ještě krémová je dokonalá, ale ta je až těsně za touto! :) navíc mám tuto šálu i v hnědém a proto vím, jak úžasná je :) hřeje, je měkkoučká a poddajná, což by měla podle mě splňovat každá šála! :) tak si budu držet palečky :D :)

    m.menikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Šála je skvělá, vypadá měkoučce a příjemně. Bylo by určitě moc fajn se v ní v zimě zahřívat ;)

    OdpovědětVymazat
  40. Šála je super, protože se do tohohle počasí naprosto skvěle hodí. Zahřeje krk a nekouše :) A nejlepší je na tom ta barva! Bude se perfektně hodit ke kabátku co jsem si koupila ;) :D

    ira.seinerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. Nikol.oi@seznam.cz
    Proc se libi? Proste miluju pleteny veci :)

    OdpovědětVymazat
  42. vercatrusinova@seznam.cz

    šála se mi líbí, protože miluju šály xDDD a právě v týhle barvě sem si pořídila kabelku do školy, takže by se mi 100% hodila :)))

    OdpovědětVymazat
  43. Moc se mi líbí ta jemně růžová barva šály! Takovou barvu mám moc ráda!

    lucykate@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. šálka je krásná, líbí se mi její barvička a myslím že bude i příjemná na dotek...:)


    valhrubesova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. protože je v barvě, kterou ještě nemám!:D miluju šály!

    OdpovědětVymazat
  46. Tahle světlounce růžová je teď momentálně moje nejoblíbenější barva :-)

    horka.natalie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Pretože šály sa každú jeseň a zimu vždy hodia a tento šál vyzerá úžasne jemne a má krásnu farbu! :)
    em.fackovcova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. Protože šály jsou důležitou částí zimního a podzimní šatníku a tahle je moc krásná :) !
    Vše splnuji :)
    alicecincurova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. Zrovna takovou nějakou hledám, je skvělá!
    Podmínky splněny, stačí jen vyhrát ;)¨
    v.kusalikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. sardule222@seznam.cz
    Zrovna takova mi chybi s k memu zimnimu kabatu:P

    OdpovědětVymazat
  51. Vypadá, že hřeje a navíc je slušivá:);)
    LuLlw@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  53. Proč bych ji chtěla? Protože má krásnou barvičku a jsem si jista, že určitě zahřeje v nastávajícím zimním období. Bohužel nemám dva měsíce facebook, takže bod 2 splnit nemohu :( Mail: satna.veronika@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  54. marbulka@seznam.cz
    Protože venku je zima, je mi chladno na průdušky a můj tuberácký kašel už ruší na přednáškách i hluchého studenta. :)

    OdpovědětVymazat
  55. Ta šálka je krásná!! Miluju tyhle nude barvy!! Výborně by se hodila k nový bundě ze dnů Marianne :)

    lucie.skorpikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  56. ah tento je dokonaly minule som sa s nim v hmku maznala:D
    followujem ale na facebooku zial nic lajkovat nemozem lebo ho nemam
    ale vas za to pozyvam na oplatku do mojej giveaway

    veronika.durbakova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  57. Je krasny ! :! chcem hoo :))
    gfc aj fb som dala :)

    fredyqa@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  58. The scarf looks amazing and warm, perfect for the cold winter we're expected to have! I also love the baby pink colour of it which looks warm and subtle, perfect for any outfit!!

    ABrandon@lehs.org.uk

    OdpovědětVymazat
  59. The scarf looks very soft and warm,and the color is amazing!!!I totally love it!!It's perfect for a fashion look...
    baby_blue_anny14@yahoo.com
    Following all>:d<

    OdpovědětVymazat
  60. aneta.jel@seznam.cz

    oo, miluju šály, obzvlášť ty huňatý.) hezký blog.)

    OdpovědětVymazat
  61. I think this scarf looks good with every kind of outfit...and it seems so soft and warm!

    vale010206@hotmail.it
    Valentina Zeuli

    OdpovědětVymazat
  62. Milujem šály a je jedno, z akého materiálu, či akú majú farbu, tvar alebo podtlač!
    Jednoducho - som na nich závislá a táto je krásna! ♥.

    kejmy.do.it@gmail.com
    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  63. dneska jsem nahodou narazila na tvoje stranký a hned si se zařadila mezi mé oblíbené :) tvůj blog je super ;)
    šála se mi moc líbí..nějakou podobnou sháním i na tuhle zimu, ale zatim mi žádná nepadla do oka..třeba budu mít štěstí :))

    Veronika.slajerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. nice scarf!!!!I love it because it's a neutral color and it adds a touch of class to a simple outfit!!!
    Sonia Santamaria
    sonia.santamaria88@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  65. líbí se mi její barva :))
    a.skowronkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. it's so cosy and warm!
    totoraityte@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  67. i like this scarf beacause it's neutral and simple scarf. And matchs certainly everything!!
    lisssu@windowslive.com
    Elisa

    OdpovědětVymazat
  68. I love that scarf! It's from H&M, right? I'm pretty sure I've seen it before! I love this kind of warm scarfs/neckwarmers, they're so comfy when you need to face those days of cold and rain! :)

    ester_duraes(at)hotmail(dot)com

    OdpovědětVymazat
  69. ježiš,to je přesně moje barva! je skvělá a Váš blog taky! =)
    yellyahodova@email.cz

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...