pondělí 26. prosince 2011

Christmas

Merry late Christmas to all of our readers!
I hope you all had a beautiful Christmas Eve and received lots of presents and just enjoyed the Christmas atmosphere. We did and we can't wait to show you what Ježíšek brought us and left for us under the Christmas tree. One of my presents will start tomorrow. Like in Summer I'm leaving to Cesky Krumlov with my boyfriend. This time, it had been a great, unexpected and best surprise for me (everybody else knew it, well done for not telling it out!:)). 

Veselé opožděné Vánoce!
Doufám, že jste všichni měli krásný Vánoce a dostali spoustu dárků a jednoduše si užili Vánoční atmosféru. My si je užily a nemůžeme se dočkat, až Vám ukážeme všechno co nám přinesl Ježíšek a nechal pod Vánočním stromečkem. A jeden z mých dárků už začne zítra. Jako v létě jedu do Českého Krumlova s přítelem. Tentokrát to ale bylo velké, nečekané a nejlepší překvapení (všichni kolem mě to věděli, tak gratuluju, že to neprozradili!:))

 Essence gel look - top coat
I've always wanted my nails to shine more than they do after the layer of coloured nail polish. And the top coat nail polish enables it perfectly. Even this one by essence. At first I've hesitated whether it's going to work the way I wished but it does goodly. The nail polish also protects the colour and pro-longs the lifetime of the manicure.:)
Vždycky jsem chtěla, aby se mi nehty leskly ještě víc, než po obyčejném barevném laku. A lak na vrchní vrstvy toto splňuje perfektně. I tento od essence. Nejdříve jsem váhala jestli tenhle lak bude fungovat tak jak jsem si představovala and funguje dobře. Lak taky ochraňuje barvu a prodlužuje životnost manikůry.:)


H&M - Red Nail
Classical red I've been longing for since I've finished my Essie Red Label. 
Klasická červená, po které jsem toužila od tý doby co jsem vypotřebovala Essie Red Label. 

1 komentář:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...