neděle 22. ledna 2012

The things girls love


/sweater:RESEVED,skirt:HM BASIC,legwear:HM,boots:BAMA,bag:ZARA,earrings:FOREVER21/

 Don't you love the feeling in the morning when sunshine wakes you up after weeks of cloudy days? And all you want to do is to get outside, get Starbucks and take a walk through the town? I do, and I love more things than this and I bet you'll love them too:) Tell me whether I'm wrong, but all these things girls love. I found those cute pictures on my favourite page J'adore Fashion and I couldn't resist sharing them with you.

Nemáte rádi ten pocit po ránu, když vás probudí sluníčko po týdnech zamračených dnů? A jediný co chcete je jít ven, vzít Starbucks a procházet se po městě? Já jo, a miluju taky spousty jiných věcí a vsadím se, že vy taky:) Řekněte mi, jestli nemám pravdu, ale tohle jsou věci, které opravdu milují všechny holky. Našla jsem tyto výborné fotky na mé oblíbené stránce  J'adore Fashion, nemohla jsem odolat a musela se podělit:)



























3 komentáře:

  1. úplne vystihla si to tými obrázkami, navyše, keď vonku svieti slnko, mám hneď lepšiu náladu a chuť na všetko, čo príde :)

    OdpovědětVymazat
  2. trefila jsi se naprosto ve vsem! skvele fotky :)

    http://ivetsperspective.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. úžasné sú tie fotky, rada si pozerám takéto typy článkov v ktorých nájdem aj kúsok seba :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...