neděle 29. ledna 2012

When Sunday's sunshine wakes you up

/sweater:VINTAGE, tights:H&M, boots: BAMA, scarf:H&M/

Again this Sunday I've been woken up by the sun around 11am. Then watched few episodes of 90210, painted my nails and decided what to wear today. Isn't it nice to worry about nothing? Oh, I nearly forgot selected two pictures at weheartit and today I'm especially proud. Wildfox is my favourite brand if it comes to tank tops and girly motives. And secondly what do you think about high thick heels like those black ones? I'm off to wonder around Prague, get myself a little bit of -2°C sun and eat in hopefully good patisserie. 

Zase mě tuhle neděli vzbudilo sluníčko kolem 11 dopoledne. Pak jsem se podívala na pár epizod 90210, namalovala si nehty a rozhodla se co si dneska vezmu na sebe. Není to pěkný se jednou o nic nestarat? Jo, a málem jsem zapomněla - vybrala jsem zase dva obrázka na weheartit a dneska jsem specielně pyšná. Wildfox je moje oblíbená značka, když dojde na tílka a dívčí motivy. A za druhé co si myslíte o vysokých tlustčích podpatcích jako jsou tyhle černé? A teď utíkám běhat po Praze, dopřát si trošku -2°C sluníčka a najíst se v doufám dobré patisserii. 

http://weheartit.com/entry/22024729
http://weheartit.com/entry/22023982

2 komentáře:

  1. beautiful outfit! I love it! Your blog is fantastic! I'm following you now! :)
    http://thesmallnoble.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...