pátek 18. května 2012

The same necklace, different colour


Do you also have a favourite piece of jewellery in one colour and when you see it in a different one, you need to have it? That's what happened to me with this light pink necklace. I already own a black one, which I wear a lot. Therefore I knew it wouldnt end up in the back of my accessories drawer, so I bought it, paired it with this vintage light pink skirt and felt so comfortable. What are your plans for the weekend? I need to hear something crazy and interesting, because mine are only studying and a birthday lunch on Sunday. Have a loong Friday night!

Máte taky oblíbený kousek doplňků v jedné barvě a když jej vidíte v jiné, musíte ho mít? To se stalo mě s tímto růžovým náhrdelníkem. Už mám jeden v černé barvě, který neustále nosím. Takže jsem věděla, že tento neskončí na spodku mého šuplíku, a proto jsem si ten růžový koupila, zkombinovala ho s touto vintage růžovou sukní a cítila se hrozně pohodlně. Jaké máte plány na víkend? Potřebuju slyšet něco šíleného a zajímavého, protože ty moje jsou jenom učení a narozeninový oběd v neděli. Takže vy mějte pořádně dlouhou páteční noc!



10 komentářů:

  1. ta sukna je skvela!:)
    http://bloomingflowers-ika.blogspot.com/ bola by som rada kebyže sa zapojiš do mojej giveaway:)

    OdpovědětVymazat
  2. ten náhrdelník je krásny :)

    lerosep.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. super šaty, všechno krásně sladěné a náhrdelník je fakt špičkový ;))

    OdpovědětVymazat
  4. ja se taky porad jenom ucim nebo pracuju a vikend nebude vypadat jinak.... moc ti to slusi :)

    http://ivetsperspective.blogspot.com/
    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  5. ah, je uplne princeznovsky :) svedci ti!

    OdpovědětVymazat
  6. Tenhle outfit je fakt skvělý :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nevím jestli je to možné, ale zdá se mi, že jsem ho viděla iv modré. Každopádně je moc krásný. Taky bych si něco takového pořídila, kdyby moje kůže nereagovala špatně na kovy... Veronika
    www.udvouverunek.wordpress.com

    OdpovědětVymazat
  8. krásný náhrdelník!!!

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...