úterý 17. července 2012

perfect pants



Na podzim jsem si dala na vánoční wishlist vínové kalhoty a doufala, že je dokážu najít buď v Praze, Londýně, Vídni a nebo Drážďanech. Měla jsem smůlu a zvládla zimu bez barevných kalhot. Jenomže teď začaly slevy a já objevily perfektní vínové kalhoty v Pull&Bear. A ještě když teď pořád prší a je ošklivo, můžu je nosit rovnou. No nemám já štěstí? Máte taky rádi barevný kalhoty?:)

In the autumn I added to my christmas wishlist red pants and hoped that I'd be able to find them either in Prague, London, Vienna or Dresden. I wasn't lucky and had to survive winter without colourful pants. However the summer sales started and I found a perfect pair in Pull&Bear. And when it now rains all the time and the weather is unpleasant, I can wear them immediately. See how lucky I am? Do you also have a thing for colourful pants?:)




4 komentáře:

  1. amazing outfit!love the pants!

    OdpovědětVymazat
  2. Love burgundy+black :D Cute

    www.petitetoileblog.com

    OdpovědětVymazat
  3. Líbí se mi, ale žádné zatím nemám. Vlastně už mi odcházejí i moje černé, takže ty by měly v nákupu přednost. Pokud nějaké ve slevách ulovím, budu jenom ráda:) Ty Tvé vypadají úžasně v takhle děštivém dni! Veronika

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...