neděle 2. prosince 2012

Senzabox


Hrozně ráda čtu články u zahraničních blogerek o Glossyboxu a vždycky brečím, když si uvědomím, že se do Čech nedá zasílat. Malá naděje mi svitla, když jsem viděla nápad Senzabox. Tak jsem taky podlehla jako většina blogerek (sice o pár měsíců později než většina, ale přeci), a vyzkoušela tenhle český zázrak. Doručení balíčku až domů kurýrem, a možnost vybrání si času doručení bylo perfektní a ušetří spoustu času na poště. Takže za tohle Senzaboxu plus. Nedočkavě jsem Senzabox otevřela a byla spokojená. Ani jednu značku kromě label.m jsem neznala, takže nedokážu teď posoudit kvalitu výrobků, co musím ale pochválit je výběr výrobků. Každá zákaznice Senzaboxu tyto výrobky používá a nestane se (teda kromě mořské soli do koupele, když máte sprchový kout), že by je neměla šanci použít, nebo že by jí nesedly. Minimálně se těším na vyzkoušení něčeho nového:) Také jste si někdy objednaly Senzabox a myslíte že je to dobrá česká verze glossyboxu?:) 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...