pondělí 1. dubna 2013

Gala outfit

fotka od Anety
suede pumps and trousers: H&M
blouse: TOPSHOP
bag: WAREHOUSE

Většinou jsem na všechny možné designbloky, dreft fashion weeky a prague fashion weekendy nosila sukně, šaty, maximálně šortky s vysokým pasem. Nikdy jsem si nevzala kalhoty a proto jsem se rozhodla na Premier Gala přerušit tuhle linii. Vybrala jsem si semišové kalhoty do pasu a sladila je se semišovými tmavě červenými botami a kytkovanou halenkou. Kalhoty mi byly ten večer hodně pohodlné a vůbec jsem své volby nelitovala. To se ze začátku nedalo říct o botech, jelikož jsem je měla poprvé a musela jsem si zvyknout na jejich platformu a podpatek, ale alespoň si odbyly svoji premieru:) Dole je bonusovka z Premier Gala a z Kláry Nademlýnské od Designblok fotografů z hermina.cz, Doufám že jste si užili Velikonoce! 




9 komentářů:

  1. Sluší vám to všem! Černé kalhoty jsou dostatečně společenské, dobrá volba na oživení :)

    OdpovědětVymazat
  2. strašně moc ti to seklo! narozdíl od někoho, ehm, haha... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. narozdíl od tý ženský ve růžovejch šatech? :D

      Vymazat
    2. haha, jojo, přesně tu jsem myslela :D
      jsem pak googlovala, jestli nejsou někde nějaký záznamy z tý akce, protože by mě vážně zajímalo, co to bylo za strašně důležitou osobnost :D ale nemůžu nějak nic najít, tak se to asi nedozvím..

      Vymazat
  3. Mně se kalhoty líbí ještě víc, než sukně. Moc ti to slušelo :-)


    http://pavlina-javurkova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ty kalhoty jsou vážně super! Moc vám to slušelo! :)
    Style Without Limits

    OdpovědětVymazat
  5. jee :) hezky ! Sluselo ti to :))

    OdpovědětVymazat
  6. Κitze ѕегѵеԁ аs ChiefResident
    аt Ceԁаrѕ-Sіnai Mеdiсal Сenter
    are eνаluating the P/E should equal the сompаny's Trader 247 up and down movement of the patient's oωn stem cellѕ.


    Feel fгee to surf to my wеbpage trading 247

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...