sobota 15. června 2013

Contrasts

dress: Notte by Marchesa
clutch: Miu Miu
ring: YSL
earrings: Oscar de la Renta 
pumps: ASOS

Jak už Verča psala, v úterý jsme si v butiku Soline hrály na princezny. Jsem moc ráda za tuhle příležitost, protože nám to umožnilo vyzkoušet několikery nádherné šaty. Rozhodla jsem se pro naprostý opak šatů než co jsem měla na svém maturitním plese a úplný kontrast tomu, co si vybrala Verča. Zůstala jsem ovšem věrná volným zádům a ramínkům za krk. Změnila jsem barvu ze světle růžové na černou a doplňky zvolila červeno-zlaté, místo stříbrných. Trochu jsem se té kombinace bála, jelikož psaníčko bylo hodně výrazné, ale nakonec v kombinaci s červenou rtěnkou to dopadlo na jedničku. Nemrzí mě, že jsem si na ples vybrala světlejší variantu, ale určitě bych si hrozně ráda někdy vzala tuto kombinaci šatů a doplňků. Šaty jsou z kolekce Notte by Marchesa, psaníčko od Miu Miu, náušnice Oscar de la Renta a prsten od YSL. Všechno si můžete v butiku zapůjčit, a i když se jedná o luxusní kousky ze známých módních domů, půjčovné je podobné jako v klasických půjčovnách šatů, což beru jako velké plus. 


4 komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...