pondělí 8. srpna 2011

My loves of Elle

Nemůžu zapomenout na srpnovou Elle, která mě velmi mile překvapila a já se zamilovala do spousty šatů, bot a kabelek. Zde je jejich výběr:
 Svatební šaty Aleny Šeredové na její svatbě od Jenny Packham. Rozesmálo mě, že šaty od Jenny Packham mám v počítači už asi měsíc a čekají na to, že z nich konečně udělám post, jelikož jsem si je zamilovala pro jejich vzdušnost a kombinaci flitrů, stříbrné a volánků. 

Transparentní jednání – vždycky jsem měla ráda průsvitné halenky až kratší šaty v kombinaci s černými punčochami. Teď je můžu vesele nosit a nepřipadat si jak nahá nebo v noční košili.

Kožené sandály Armani Jeans (Beltissimo, 3390,-) – tak tyhle letní námořnické kožené sandálky jsou jako stvořené na letní procházky po promenádách podél moře.

Průsvitné halenky, kožené kraťasy a upnuté rozevláté šaty s límečkem (vše H&M – 899,- 1299,- 1499,-) – tady mě H&M velmi překvapilo, nečekala jsem že tyto kousky budou pocházet z dílny H&M ale mýlila jsem se. Všechny jsou naprosto perfektní a nemůžu se dočkat, až si pro ně na ‚Příkopy‘ doběhnu.

Plážové drinky na prstech – aneb nová kolekce od Piaget, úplně podnítí chuť na osvěžující mojito či malinové daiquiri. Který by byl váš drink, můj nejspíš lemon fizzJ


Letní kolekce Gant – plná kostkovaných košilí, klasických ne krátkých ne dlouhých kraťasů a proužkovaných sáček.

Šaty Christian Dior – Barvou a kytkovaným vzorem mi připomínají ty mé kytkované krásky.

Rybí cop od Saschy Breuera – nikdy jsem netušila jak cop uplést, konečně to vím a brzo to rozhodně vyzkouším. A nejenom tento účes je úchvatný i ostatní, které Sascha vytvořil pro Elle se mi zaryly do hlavy a o ledabylou kopii se budu pokoušet :D.

1 komentář:

  1. Taky jsem si tu Elle zamilovala.... Nejvíc mě dostal ten článek Jak nosit sex. Všechno bych brala! A ty účesy už taky zkouším...Prostě paráda :) Jo a titulka se mi moc líbila (ale červencová víc:))

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...