neděle 9. října 2011

When everything goes wrong, go right!

Tyto fotky jsou ještě z minulého týdne, omlouvám se ale byl to opravdu hektický týden, že jsem nestíhala dávat nové příspěvky. Taky jsem si tak řekla, že si dám týden bez toho abych se malovala nebo nějak extrémně se upravovala protože vše bylo pod hodně velkým časovým stresem. Proto jsem zvolila i plandavé tričko z Forever 21 a sukni z HM s páskem a žabky, víte nic náročného, prostě ten den kdy na sebe něco navlíknete a jdete a neřešíte nic kolem sebe snad jenom to aby ten den skončil. Zní to trošku depresivně, ale už je to za mnou, jelikož člověk se musí povznést a kvůli tomu, že se nebudu malovat nebo že budu vstavát 10minut před tím než mi jede autobus, to mi k ničemu napomůže. Co mi pomohlo byl pátek, kdy jsem se zase hodila do svého 'normálního režimu ' a fotky uvidíte večer.  Hezkou neděli!

Those pictures are from last week and I am really sorry for that, but this week was just so hectic that I didn't have time to add new posts.  I said to myself that the only goal for this week was to live through it therefore I didn't use any make-up or I didn't give any extra attention to my outlook, since I was under a large time stress. Therefore I also choose loose shirt from Forever 2, skirt from HM with a belt and flip flops, nothing special just the day when you put on something and just go, you don't care about the surrounding only about the day ending. It sounds a little depressing, but I am over it since that I won't use make up or wake up 10 minutes before the bus and look just like I don't won't make me feel better. What was a large help was friday, where I finally got back to normal, got on the top of all my stuff and you'll see the pictures tonight. Have a beautiful sunday!





9 komentářů:

  1. Ty boty se k tomu vubec nehodí ale jinak pěkný tričko!:)

    OdpovědětVymazat
  2. you look so beautiful :)nice blog! wanna follow each other?
    xoxo

    Limonspective

    OdpovědětVymazat
  3. sluší ti to! Chci to počasí zpět :-(

    OdpovědětVymazat
  4. Dekuju :) uznavam ze cerny balerinky by se k tomu hodilo mnohem vic, bohuzel v pondeli jsem je nemela k dispozici/
    Taky bych si prala zpatky 25 stupnu a slunicko, mela jsem jeste tolik napadu na foceni a nebude moznost je uskutecnit.
    Konstantina: thanks a lot, sure why not? :)

    OdpovědětVymazat
  5. No hej, sandále by som vymenila, ale v podstate to nie je nejaký hrozne rušivý element :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, ty se ani malovat nemusíš :) Mimochodem jsem moc ráda, že jsem na váš blog zabloudila. Moc se mi tu líbí ;)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...