čtvrtek 26. ledna 2012

Lace



Šedá myš v Pražských ulicích. Jsem jediná poblázněná v tomhle počasí do šedé a černé?
Šedo-černý svetýrek patří poslední dobou k mým nejoblíbenějším, byla to i první věc, kterou jsem v Americe ve výloze viděla a nalákala mě do obchodu. Z toho vyplývá - někdy dát na první dojem se vyplatí :) 

'Grey mouse' in Prague streets. Am I the only one mad about grey and black?
Grey-black sweater is lately on my list of favorites, it was also the first think I saw in the shop window in USA and which attracted me into the shop. A conclusion to that is - sometimes the first impression is relevant :) 




3 komentáře:

  1. Slušivá šedá myška :)

    Na blogu mám GIVEAWAY, zkus štěstí :)

    http://code-of-fashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. šedá a čierna je božšká kombinácia a tá čipka, tak tá je nádherná :) a máš skvelé vlasy!

    OdpovědětVymazat
  3. pekné vlasy ale outfit sa mi veľmi nepáči :(

    http://karissaworld.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...