neděle 22. dubna 2012

Grand Junction

/top,skirt,necklase:H&M/

Grand Junction is my new favourite song I found randomly while ejoying the speed of my brand new laptop. Yes, I finally have it and that means regular blog posts and having a normal editing programme for photos. Lately I've been struggling with finding new good music for studying, running and etc. Do you have any suggestions to what I shall listen to?
Here you can see that my new fruit necklase in action, I like it's simpliness and that it fits even with a leopard top I own for ages. Have a nice Sunday afternoon:)

Grand Junction je moje nová oblíbená, kterou jsem objevila náhodně, když jsem si užívala rychlost svého nového laptopu. Ano, konečně ho mám a to znamená pravidelné blog posty a normální program na editování fotek. Poslední dobou mám problém nacházet dobrou hudbu na učení, běhání atd. Máte nějaké tipy na hudbu?
A můžete tu vidět můj nový ovocný náhrdelník v akci, líbí se mi ta jednoduchost a že ho můžu nosit i k leopardímu topu, který mám už pár let. Hezký nedělní odpoledne:)







4 komentáře:

  1. sluší! moc:)) ta sukně je super..

    OdpovědětVymazat
  2. skvělé skvělé skvělé! moc se mi líbí kombinace zvířecího vzoru se zlatou ;))

    OdpovědětVymazat
  3. Hudbu na učení ti žádnou nedoporučím, protože já se při hudbě prostě absolutně nemůžu učit..vždycky si začnu zpívat a nemůžu se na nic pořádně soustředit. Ale jinak jsem se absolutně zamilovala to celého CD od Lany Del Ray, poslouchám už ho asi měsíc a pořád mě neomrzela!

    OdpovědětVymazat
  4. moc ti to sluší!!!

    http://kacabos-seen-through-my-eyes.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...