neděle 30. září 2012

Tigerbows s HTC na PFW


I když je Prague Fashion Weekend dávnou minulostí a tenhle týden začíná třetí pražský fashion week v pořadí - Premier Fashion Week, nemůžu zapomenout zmínit spolupráci s HTC. Díky HTC jsem se podívala na tři přehlídky a to Jakuba Polanku, Simple Concept Store a Marcela Ostertaga. Měla jsem možnost testovat nový HTC Desire X a to rovnou při focení přehlídky. Jsem sice zatvrzelý milovník Applu, ale jedna vychytávka mě na HTC zaujala. A to je možnost vyfotit několik snímků rychle za sebou a pak si vybrat ten nejlepší, což se v případě přehlídky naprosto vyplatilo. Rozhodně jsem měla z přehlídky větší zážitek, když jsem fotila jen telefonem než zrcadlovkou. HTC Desire X se do obchodů dostává teď na přelomu září a října a já věřím, že jeho design a výborný foťák zaujme. Jako důkaz přináším pár fotek z Jakuba Polanky:)


2 komentáře:

  1. sice je jednoduší fotit mobilem, ale stále kvalita fotek se ani trochu nevyrovnává kvalitě "zrcadlovkových" fotek :))
    Tereza♥

    OdpovědětVymazat
  2. Mě jde i na zrcadlovce fotit sekvencí a ta kvalita je s mobilem nesrovnatelná..

    Každopádně díky za dojmy z HTC a doufám, že se dočkáme více fotek z přehlídky :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...