pátek 5. října 2012

Trenchcoat

Kabátek na podzim i na jaro, už bylo na čase abych si nějaký takový pořídila. Místo klasické béžové se mi víc zalíbila barva lehce do šediva, jelikož mě přišlo, že k mému šatníku vyhradně černých a šedivých věcí to půjde líp. Je to kousek oblečení, který je jako jeden z mála v mém šatníku i užitešný, jelikož funguje i jako ochrana před ranní zimou a ofouknutím. Délka je podle mě také tak akorát, výrazně nad kolínka aby se k němu dali vzít jak šaty tak kalhoty. Design blok je v plném proudu a proto je lepší se shnat místa na přehlídky o něco dříve než hodinu před přehlídkou, jako jsme to praktikovaly minulý rok. Chystají se někteří z Vás na Kláru Nademlýnskou? A také doporučuju si zajít na cukrovou vatu, když už si budete shánět lístky- Je to velice příjemný highlight design bloku a nachází se ve Šporkovském paláci hned na spodním patře u kuchyňských vychytávek. Vyfotila jsem Vám také fotku jídla, kterému říkám "nový objev" a to z toho důvodu, že je to z jídleníčku v Cafe Cafe, kam už nějáký ten pátek chodím a toto jídlo jsem automiaticky zavrhla už jenom kvůli tomu, že obsahuje rajčata. Nicméně kamáradka mě přemluvila k tomu si ho s ní dát, a já i přesto, že jsem první vytahala všechny rajčata co v toastech byli, tak jsem si moc pochutnala. Taková ideální večeře, před módní přehlídku, kde vidíte samé holky, které jsou kost a kůže. 




4 komentáře:

  1. ja ted take shanim trench coat!!tvuj je nadherny a muzu se zeptat, co to je za balerinky? ferragamo?
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  2. Ten trench je super - odkud je prosím?
    A já jsem naopak milovník rajčat. :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...