sobota 29. prosince 2012

Kdo si hraje, nezlobí!

Posledních pár týdnů bylo pro mě velice náročných a to se i podepsalo na blogu. Díky tomu jsem si dopřála pořádně si užít prázdniny po tak náročných týdnech a teď se snad opět můžu vrátit i k blogu. Přídávám random fotky z posledního měsíce, kde jsme měli s Gábi maturitní ples, jela jsem do Anglie na pohovor na Univerzitu, měla jsem shon ve škole a po tom byli mnou milované Vánoce. Při výletu do Anglie jsem nezapomeěla zastavit se v Topshopu pro nějaku tu maličkost pro radost a pro muffiny pro Gabču. Prázdniny jsem začala ve stylu oslav a krátkým výletem do Rakouska, kde jsem měla možnost zkusit si různé srandy na sněhu jako snow-kiting. Potom v Praze jsem dokupovala poslední dárky a užívala předvánoční Prahu. A prázdniny zakončím stejně jako jsem je začala a tím pádem skvělýma oslavama a poté výletem do Rakouska. Jak jste si užívali volno vy? :)    


12 komentářů:

  1. Plno skvělých zážitků! A měla jsi skvostné šaty na plese ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Kráásne fotky, plné zážitkov a skvelých ľudí. Niekedy závidím (v dobrom), lebo ja vacsinou len sedim zavreta doma.. :(

    www.seesimona.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. moc pěkný fotky a teda nádherný šaty na ples! :-)
    T.

    OdpovědětVymazat
  4. pejsánek ♥ krásné fotky! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. ten pejsek je naprosto kouzelný :-)) <3

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělé fotky a ty šaty!! Vypadáš v nich jak princezna :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  7. super fotky, slušelo vám to na na maturitním plese, úžasné šaty! http://katefashionstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. úžasný fotky!!!!! jak se udržujete fit?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju mockrat :) Zalezi jak kdy, ale vetsinou jenom nejakym sportem a pravidelnym jidlem

      Vymazat
  9. wow nemam slov na tie saty! Uzasne!
    Inak ak ta zaujima ake su moje TOP oblubene vyrobky 2012 najdes ich tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/12/top-2012.html

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj na jakou školu chodíte?

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...