středa 2. ledna 2013

Strolz

Nikdy jsem nedoufala, že by bloggovaní mohlo být tak jednoduché do té doby, než jsem si stáhla aplikaci BLOGGER. Všem doporučuji, pokud už jí nepoužíváte a musím říct, že na iPad vypadá obzvlášť skvěle!

Jak jsem říkala, konec svých prázdnin trávím v Rakousku a to v Lechu, kam jezdím už skoro 13 let. Takže takový další domov. Jeden z důvodů proč se sem vždycky moc těším je móda. Obecně nemám ráda obchoďáky, kde je plno značek naházených misch masch, protože to strašně degraduje jednotlivé kousky a také málo kdy se stane, že by velká část sortimentu stála za to. Tento dům je pro mě výjmkou. Každý rok pečlivě vybírají sortiment aby oblečení bylo jak zajímavé tak nositelné a je tu široká variace značek. Pro mě je to jedno z míst, kde nejradši trávím svůj čas, a to obzvlášť v nejvyšším patře, kde jsou plesové šaty navrhářů a různé nejzajímavější botky polobotky. Tento rok, jsem si zde opět hodila pár kousků na můj wishlist, jednou z ní je parka, ale ne ledajaká, jelikož má obři růžovou kožešinovou kapucu. Parku už nějaký ten týden chci, ale jak je to s většinou oblečení, teď už jí ma skoro každý a stal se z toho masový hit. Dále jsou na mém wishlistu, hadí balerínky, Fendi béžová kabelka a jarní bundička. Většinou se držím toho, že bych do nového roku měla vykročit jak pravou nohou, tak s novým kouskem oblečení. Hezký nový rok!

1 komentář:

  1. Škoda, že nemám lepší mobil..ale snáď niekedy.. :)
    A závidím Ti, že tráviš prázdniny v Rakúsku, čo by som dala za to, keby som tam niekoho mala a mohla tam byť! :)

    www.seesimona.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...