neděle 17. února 2013

DUBAI


Šaty - Zara
Boty - Coach
Kableka - DKNY
Brýle - Gucci
Náramky - Topshop


Přidávám fotky z Dubaie, když jsem jela na výlet do jednoho z největších obchodních domů Dubai Mall. Musím říct, že tam člověk najde všechno na co si vzpomene, od amerických značek přes francouzské kavárny až k italským zimním bundám, jinými slovy, všechno na co pomyslíte. U mě to způsobilo to, že jsem chodila po všech ruzných obchodech a snažila si vybrat co by se mi tak líbilo, ale stále jsem čekala něco lepšího v dalším obchodě, že jsem nakonec zůstala u jedněch bot a skvělého jídla s výhledem na fontánu u nejvyšší budovi světa Burj Khalifi. Také jsem měla konečně příležitost vzít si tyto černé šaty ze Zary na které jsem se strašně těšila jelikož jsem si je koupila na podzim a neměla jsem příležitost si je vzít. Celá dovolená mě pouze navnadila na léto a na to, až budu moct nosit letní boty a šaty!




6 komentářů:

  1. moc ti to sluší! Do Dubaje bych se taky strašně ráda podívala! Ty nákupy tam musí být úžasné!

    OdpovědětVymazat
  2. Ach to počasíí :) To je skvělé. Už aby bylo teplo i u nás. :) Sluší ti to :) V.

    OdpovědětVymazat
  3. Taková neskutečná provokace.. Ach, já už chci taky nastavovat krček sluníčku ♥ Hrozně moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vyzeráš úúúúúplne bombasticky.. Jedno veľké VAU, si krásna a nádherný outfit aj doplnky a kabelka.. A závidím to krásne počasie.. Bože neviem sa dočkať jari..

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Úžasný fotky, hrozně moc ti to sluší! Achjo..je to hrozná provokace; i moje babička se teď vrátila z Dubaje, ukazovala nám fotky a já si říkala jenom: "já chci taky někam do tepla, sakra!"

    OdpovědětVymazat
  6. skvělé, moc ti to sluší! miluju dubai <3

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...