pátek 8. února 2013

Pink sweater

pants, necklace: H&M
sweater: LINDEX
top: ZARA
Dneska nám skončily zkoušky a já nemůžu být šťastnější. Teď mám týden volno, takže tak minimálně 3 dny budu v kuse spát a pak si začnu zase užívat normální život. Letos jsem si naplánovala, že si minimálně podívám na nějaké přenosy z NYFW, kde bych chtěla vidět Rebeccu Minkoff, Tory Burch nebo Jenny Packham. Všechny přenosy můžete sledovat ZDE

Our exams ended today and I couldn't be happier. I have a week of holidays, therefore I plan to sleep at least 3 days in a row and then enjoy normal life again. This year I had planned that I will see at least some of my favourite designer's shows live from NYFW. It's going to be at least Rebecca Minkoff, Tory Burch and Jenny Packham. You can watch all shows HERE.


3 komentáře:

  1. vršek moc pěkný akorát mi k tomu nesedí ty rifle :)

    OdpovědětVymazat
  2. Oooo to je skvělé, ten svetr a náhrdelník! Ale taky mi k tomu moc nejdou rifle :)

    OdpovědětVymazat
  3. Love that sweater with this necklace, looks so nice together :) x

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...