středa 6. února 2013

Spring-Summer wishlist

Dark green sandal heels or electric blue sandal heels - minulé léto jsem si ověřila, že silnější podpatky jsou pohodlné i na celodenní nošení, takže proč si nepořídit nějaký ten další pár.
Summer pastel dresses - krátké, dlouhé, úzké i široké sukně, jakékoliv ze světle růžové, modré, žluté nebo mentolové barvy.
Studded ombré shorts - jelikož letošní léto vypadá na hodně cestování a možná i na nějaký ten festival, je potřeba mít sbalené pohodlné a barevné kousky, tyhle šortky jsou přesnou ukázkou!
Turnlock Small Katie Bracelet - Stříbrná klasika od Marca Jacobse. 
Sephora Instant Radience Foundation - po vyzkoušení foundations od Benefitu a Narsu, se chci vrátit zpátky k téhle od Sephory, přijde mi že nejlépe kreje a sjednotí pleť. 
Braided Trim Floppy Hat - Už dlouho se rozhoduju, jestli klobouky ano nebo ne. Na podzim jsem jim odolala. Na léto před sluníčkem se mi zdají ovšem nezbytností:) 
American Apparel Bodysuit - na bodysuity, neboli trikoty jsem zvyklá tak jedině z baletu, ale postupem času se mi začíná líbit i tento klasický od American Apparelu. 
Flower pants - Když bych si měla vybrat mezi pruhovanými nebo kytkovanými kalhoty, vybrala bych si určitě tyhle. I když se budou hodit jen k jednoduchým topům nebo blazerům, kytkované nebo vzorované kalhoty jsou dalším must-have. 
Topshop wallet for iPhone&money - poprvé jsem si téhle vychytávky všimla v Anglii, a moc se mi líbí, že když večer jdete ven, máte všechno v malé peněžence, a nemusí vás zajímat, jestli jste náhodou někde neztratili telefon nebo klíče:)
Chloé perfume or Jimmy Choo flash perfume - Obě dvě voní lehkostí, jarem a směsí květin. Rozhodně je potřeba vyměnit zimní těžší parfémy za lehčí květinové. 
Sequined high-waist shorts  and Marc by Marc Jacobs watches - tyhle dva kousky mi zde zůstaly z vánočního wishlistu, jelikož jsem ještě nenašla ty správné flitrované šortky a celkově na letní večery se budou hodit více než na ty zimní. Ohledně hodinek se pořád nemůžu rozhodnout, jestli tyhle s bílým nebo s modrým pozadím. A nebo jestli nějaké úplně jiné!
Hot pink blazer 
White pants - když už jsem se rozhodla nepodlehnout trendu pruhovaných kalhot, tak jsem se nakonec rozhodla, že bílé látkové kalhoty budou dobrou náhražkou:) 

A jak vidíte vy svůj jarno-letní šatník?:)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...