čtvrtek 30. května 2013

Will you still love when I got nothing but my aching soul


Šaty - HM
Punčochy - Calzedonia
Tričko - Lindex
Vesta - Phanie Mode

Počasí si pořád dělá co chce a tady tyto deštivé dny jsou tak na to vlézt si do postele a odpočívat. Z tohoto ohledu jsem za posledních pár dnů viděla skoro všechny seriály, které jsem chtěla vidět, ale také jsem si začala víc plánovat prázdniny. Třeba jsem narazila na kurz stylingu anebo na kurz francouzkého vaření a také na plno jazykových kurzů, které by mě mohli pomoct osvěžit si mojí francoužštinu a němčinu. Do toho ještě nějáká zajímavá práce či brigáda a budu spokojená. Také jsem se rozhodla si pročistit šatník, tak teď přemýšlím o tom, že bych nějáké kousky chtěla prodat, máte s tím nějáké zkušenosti? 




2 komentáře:

  1. Nejlepší outfit :-) A máš dlouhatánský nohy!

    www.pavlina-javurkova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. pekná vestičkaa :))))

    www.wooklook.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...