neděle 2. června 2013

When life gives you lemons grab a tequila and salt


Zase po pár měsících jsem uznala za vhodné, že je čas vybrat pár fotek ze života za posledních pár měsíců a podělit se o ně s vámi. Shrnula bych to pár slovy: poslední zvonění, konec střední, první letní party, oblíbené restaurace a kavárny, Žofín a nové blbůstky. Věci od M.A.C.u jsem si pořídila když jsem se nechala líčit na už dříve zmiňované prize giving. Tentokrát to byl bronzer, protože po měsíci v učebnicích a ještě deštivém počasí jsem bledá jak smrtka, přírodní rtěnka a černé linky. Také jsem si nechala poslat polaroidy od Printicu a dostala krajkovou Guess sukni, kterou zbožnuji a už se teším, až Vám jí ukážu v outfit postu! :) 

Ty nejsladší voňavkové lahvičky




7 komentářů:

  1. Nádherné fotky!! Ta 7. fotka od spoda je boží! :D♥
    Nikus

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky! Máš super šaty a sukně vypadá moc dobře. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky :) Spoustu jich znám z instagramu :) V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No většinu fotek ze života dávám na instagram, ale občas si říkám,že dát je i na blog není na škodu :)

      Vymazat
  4. Skvelé fotky! Voňavky sú najlepšie! :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...