pondělí 22. srpna 2011

mix of the latest summer memories

Vždycky založím nějaký tričko do spodních poliček skříně a řikám si, že ho určitě někdy budu potřebovat, že bude pro tu situaci perfektní. A tak se stalo se starým tričkem Jakub Polanka pro Elle. Velké, lehké tričko na letní dny přes plavky na zahradu, akorát. Když se zníčí nevadí. Když se nezníčí tak to nevadí taky. Mám tyhle věci ráda, můžu je pohodit kamkoliv, udělat na nich uzly, namočit v bazénu a nic se neděje. A když už ten bazén. Jednu věc, kterou nemám ráda je když přesně připravený lehátko uplave a já sebou plesku do vody se všim co držim. A finálně když si jen tak přiletí vosa, bodne a uletí. Ideální den u bazénu. Co si na létu na zahradě, daleko od Prahy a rušných ulic užívám taky maximálně je neřešit, nevrstvit oblečení. Plavky, žabky, tričko, šaty přes ně a hotovo:)

Co mě ještě nadchlo a vás by mělo taky je BURBERRY akce k jejich nové vůni, která probíhá na jejich FB stránce. Můžete si zažádat o Burberry Body sample, který vám přijde přímo do schránky:) a ten můj už je na cestě.

A tady už mix fotek z posledního týdne. Ze Špindlu a Grund Resortu v Mladých Bukách, kde jsem měla nejlepší lekci golfu na světě:)
/shoes:PUMA, trousers: STRADIVARIUS, jacket: PULLANDBEAR, scarf: BERLIN MARKET, sunnies:GUCCI/



Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...