středa 10. srpna 2011

Parfumes - new in & classics

V sedmé třídě jsem dostala svojí první voňavku, Lolitu Lempickou. Nevím z jakého důvodu, ale tahle voňavka mi skvěle sedla a používám jí do dnes už nejakých 6-7 let. Její vůně se mi stala tak specifickou, že bych ji nechtěla měnit. Vždy jsem měla ještě pár voňavek kolem abych je mohla občas vystřídat, ale od několika lidí jsem slýchávala, že ať se měním jakkoliv, můj přívěšek a voňavka mi vždy zůstávají. Když jsem letěla z Turecka a stála v Duty Free obchodu, rozhodla jsem se, že by to chtělo udělat změnu. Sáhla sem po dvou voňavkách, které mi voněli u Kamarádek - Givenchy Play a Miss Dior Cherie. Poslední voňavka nebyla z mého výběru, ale byla doporučená jednou prodavačkou. Sáhla jsem pro ni hlavně z toho důvodu, že byla naprosto jiná než ty ostatní. Vsechny vůně které se mi libí jsou většinou takové sladší, občas svěží nebo těžší, záleží na náladě a Lolita je někde uprostřed žebříčku. Tady přikládám pár fotek pro inspiraci, a opravdu všechny ty voňavky voní nádherně! :)

Miss Dior Cherie

Lolita Lempicka Si Lolita

Lolita Lempicka

Givenchy Play



1 komentář:

  1. amazing blog, love your style

    come follow the first ever fashion blog from a Guys POV, let He know what you think

    Fashion by He

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...