pátek 16. srpna 2013

Last 18!


Today is the last day I've spend as an 18year old. As every year always few weeks before my birthday I have a feeling that I have to experience several new things for which I didn't have time during the year. Thankfully this year wasn't any different. :) I went to Letná, which I recall as my favorite summer place and for the first time I ate Mexican food which included drinks from tequila. And now I can only look forward to tomorrow and wait what will the new year bring and I am certain, that it will be only new great experiences. Nevertheless there is no birthday without a party and therefore now it's time to get my beauty sleep and prepare for tomorrow night. 

Dneska je můj poslední den, který jsem strávila jako 18náctka. Jako každý rok, vždy pár týdnů před narozeninama mám pocit, že musím plno věcí dohnat, které jsem za ten rok nestihla a nabrat nové zkušenosti. A tento rok naštěstí nebyl výjmkou. :) Dnes jsem zašla na letnou, která se dá považovat za mé oblíbené místo kam moc ráda chodím v létě a také jsem poprvé v životě jedla mexické jídlo, které zahrnovalo i různé drinky s tequilou. No a teď už se jenom můžu těšit na zítra a nedočkavě čekat, co mi nový rok přinese a věřím, že to budou samé skvělé zážitky. Nicméně žádné narozeniny se neobejdou bez pořádné party, tak teď se vyspat do růžova a připravit se na zítřejší večer. 


Shirt - Guess
Shorts - Cynthia
Shoes - Steve Madden
Sunnies - Ray-Ban
Bag - Longchamp
Jewelry - Lindex


1 komentář:

  1. Tak to přeju všechno nejlepší k narozeninám a pěkně to oslav!:) devatenáctka bude taky super věk, mě se líbila víc než osmnáctka:)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...